Inlägg: 2780573
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Ja det blir rätt tydligt i en sån här period att vi skulle behöva förstärkning i fjärde kedjan om målet är att gå långt i ett slutspel för då kommer det fysiska spelet drivas upp ett par snäpp.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Lunkz: Fjärdekedjan fungerar helt okej om dom matchas väl. Hoppas man tänker om till andra, vår första mot deras första är det mest rimliga.
+ 1
Såna spelare brukar inte vara så dyra , som det är nu så blir våran 4:e kedjan nedtryckta hela tiden som i många matcher