Inlägg: 2780669
Sv: A proposito de nada
Hoppas vi har ett sparkapital i Djoos men är tyvärr inte så säker, har igentligen aldrig sett storheten i honom.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ja där om den Djooooos!
Bra tempo i passningsspel och skridskoåkning där från hela laget och då hänger inte Närkingarna med.
Bra tempo i passningsspel och skridskoåkning där från hela laget och då hänger inte Närkingarna med.
+ 3