Inlägg: 2780845
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycka vad man vill om Wessner & co men domarna har gjort en bra match!
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycka vad man vill om Wessner & co men domarna har gjort en bra match!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Det är ofta vi får powerplay med minuten kvar av perioden. Hatar delade PP.
+ 5