Inlägg: 2780857
Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tycka vad man vill om Wessner & co men domarna har gjort en bra match!
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gunderson: De släpper ju hur mycket som helst när Örebro håller och fäller Brynäs spelare!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Gunderson: Tycker de tillåter lite för mycket spelförstörande moment.
Nu börjar vi bryta över momentum till vår fördel i den här matchen.
Nu börjar vi bryta över momentum till vår fördel i den här matchen.
+ 4