Inlägg: 2781869
Sv: A proposito de nada
William2325: Då hoppas jag vi hamnar på 4:e plats, så vi slipper delta i Kalle Anka cupen.
+ 13
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bifala: Ge eran plats till oss istället. Skulle älska att se MoDo spela tävlingsmatcher mot lag som dom inte spelar mot 4ggr per säsong. Att åka ner till Tjeckien eller Tyskland hade jag inte tackat nej till.
+ 2