Inlägg: 2781881
Sv: A proposito de nada
Bifala: Ge eran plats till oss istället. Skulle älska att se MoDo spela tävlingsmatcher mot lag som dom inte spelar mot 4ggr per säsong. Att åka ner till Tjeckien eller Tyskland hade jag inte tackat nej till.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
hockey_21: Ge eran plats till oss istället. Skulle älska att se MoDo spela tävlingsmatcher mot lag som dom inte spelar mot 4ggr per säsong.
Ni kommer att få möta nya lag nästa säsong; Vimmerby, Kalmar och Tingsryd bland andra.
Ni kommer att få möta nya lag nästa säsong; Vimmerby, Kalmar och Tingsryd bland andra.
+ 10