Inlägg: 2785914
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Tuffa papper om vi skulle tappa D'Astous, Söderström, Andersson och kanske Lindstein. Får njuta av fint backspel denna säsongen, hoppas på att nån stannar och att vi får in nya kvalitébackar.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
OveJärnkrok: Gött att kunna läsa ditt inlägg utan det avslut vi haft på inläggen de senaste åren: ” om vi inte åker ur” 😁