Inlägg: 2786447
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JawKee: Angående eventuell utlåning av Lejon kanske BIK kan vara ett alternativ om det handlar om några veckors lån. Bik spelade med nio forwards mot Mora igår ( många skador och avstängningar). Bik kan ju vara en bra miljö om man vill att en spelare ska tuffa till sig och lära sig att jobba strukturerat och disciplinerat.
Men är det ett längre lån för resten av säsongen är nog snarare Almtuna en bättre lösning.
Men är det ett längre lån för resten av säsongen är nog snarare Almtuna en bättre lösning.
+ 7
Då tar jag det som att man istället satsar på att matcha in Svrcek vid ett par tillfällen och låter Linus Lindblom spela majoriteten av minuterna i fjärde.