Inlägg: 2786449
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Det återstår att se. Det har vi svar på när hans kontrakt har gått ut :) Han är fortfarande ung. Kostar väl knappt något heller. Skadar väl inte att slänga ut flera spelare på lån som kan få utveckling :)
+ 1
Sv: A proposito de nada
Någon som är kunnig och känner sig bekväm med att hjälpa Silfverbergs största fan?
+ 7

Lejonrekryteringen är en gåta?