Inlägg: 2788796
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bisset: Ja verkligen, survedsgubben är tillbaka.
Sen kan man inte annat än att stanna till och förundras. På de tre senaste matcher har vi tagit 2 av 9 poäng och ändå leder vi serien med fyra poäng. Helt sjukt.
Hade någon påstått detta för två år sedan hade personen förmodligen blivit utskrattad…
Missade matchen igår men kul med Hillström, hoppas han får fler chanser och mer istid. Lindblom dy tillför egentligen ingenting så då kan man lika gärna rotera Svrcek, Hillström och Lejon tills dess JA hittat ett nytt komplement (för det lär behövas i vår) till Scott och Vesel.
Sen kan man inte annat än att stanna till och förundras. På de tre senaste matcher har vi tagit 2 av 9 poäng och ändå leder vi serien med fyra poäng. Helt sjukt.
Hade någon påstått detta för två år sedan hade personen förmodligen blivit utskrattad…
Missade matchen igår men kul med Hillström, hoppas han får fler chanser och mer istid. Lindblom dy tillför egentligen ingenting så då kan man lika gärna rotera Svrcek, Hillström och Lejon tills dess JA hittat ett nytt komplement (för det lär behövas i vår) till Scott och Vesel.
+ 4
Dem första två säsongerna var lite handbroms men nu är han en riktig härförare.