Inlägg: 2788824
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfver: 3 av 9 poäng har vi tagit de tre senaste matcherna.
Tycker Linus Lindblom visst tillför grejer, men som jag ser det är han marginellt en SHL spelare. Jag tror Hillström hade kunnat tillfört mer än vad Linus kan. men Linus är lite mer rutinerad så klart. Svrcek hade säkert kunnat tillfört mycket med, men jag tror han skulle göra sig bättre högre upp.
Framåt vill jag se Hillström få spela lite fler minuter. Låt honom spela en 4-6 minuter i en match och se hur det går för honom. Han är hungrig, han är orädd, han VILL ha pucken.
Tycker Linus Lindblom visst tillför grejer, men som jag ser det är han marginellt en SHL spelare. Jag tror Hillström hade kunnat tillfört mer än vad Linus kan. men Linus är lite mer rutinerad så klart. Svrcek hade säkert kunnat tillfört mycket med, men jag tror han skulle göra sig bättre högre upp.
Framåt vill jag se Hillström få spela lite fler minuter. Låt honom spela en 4-6 minuter i en match och se hur det går för honom. Han är hungrig, han är orädd, han VILL ha pucken.
+ 4
Sv: A proposito de nada
Silfver:
I slutspelet blir fysiken mer prövad. Vem av J20-spelarna är mest robust?
I slutspelet blir fysiken mer prövad. Vem av J20-spelarna är mest robust?
Sen kan man inte annat än att stanna till och förundras. På de tre senaste matcher har vi tagit 2 av 9 poäng och ändå leder vi serien med fyra poäng. Helt sjukt.
Hade någon påstått detta för två år sedan hade personen förmodligen blivit utskrattad…
Missade matchen igår men kul med Hillström, hoppas han får fler chanser och mer istid. Lindblom dy tillför egentligen ingenting så då kan man lika gärna rotera Svrcek, Hillström och Lejon tills dess JA hittat ett nytt komplement (för det lär behövas i vår) till Scott och Vesel.