Inlägg: 2790073
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Brynäs IF- Modo 2024-12-26
Anders Berg: Skulle vilja säga emot lite här. Hade vi varit dåliga (bra?) på det här med att sjunka lågt och tappa matcher hade vi ju inte haft 15 vunna tredjeperioder och bara 5 förlorade (6 med denna).
Sen förstår jag och håller med om att vi framförallt i andra perioden (om vi gjort en bra förstaperiod) gått ned oss mycket. Vår andra period är väl överlägset sämst (11 vunna och 10 förlorade) om man ser till antalet förlorade.
Eller ja, vi har ju färre vunna förstaperioder (6 stycken) men också färre förluster (5). 15 oavgjorda där!
Sen förstår jag och håller med om att vi framförallt i andra perioden (om vi gjort en bra förstaperiod) gått ned oss mycket. Vår andra period är väl överlägset sämst (11 vunna och 10 förlorade) om man ser till antalet förlorade.
Eller ja, vi har ju färre vunna förstaperioder (6 stycken) men också färre förluster (5). 15 oavgjorda där!
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF- Modo 2024-12-26
Onödigt spännande mot ett väldigt svagt Modo. Tycker vi blir jävligt lojja och efter Djoos horribla passning blir det hönsgård.
Ändå bra fram till allt det! Enkel seger trots allt.
Ändå bra fram till allt det! Enkel seger trots allt.
+ 2
Sv: Matchtråd: Brynäs IF- Modo 2024-12-26
Anders Berg: Fy fan, vad skönt. Så onödigt stt släppa in Modo in I matchen
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF- Modo 2024-12-26
Anders Berg: spiken, såååå skööönt för oss vänner🇧🇪🇧🇪🇧🇪
+ 3