Inlägg: 2790123
Sv: Matchtråd: Brynäs IF- Modo 2024-12-26
HitTheLights: I efterhand säkert inte. Men jag fick puls. Brynäs stod helt stilla och hade säkert fått rejäl noja om det blivit 4-3.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Brynäs IF- Modo 2024-12-26
Brynäsgubbe: ” Men jag fick puls. Brynäs stod helt stilla”
Bra med lite puls efter all julmat så man bränner bort lite kalorier.
Sen kul att det blev lite spänning i tredje gör det hela mer intressant,
Framför allt en bra läropeng inför avslutningen av SHL, vi kan aldrig slappna av, spelar ingen roll hur mycket vi leder med.
🎅
Bra med lite puls efter all julmat så man bränner bort lite kalorier.
Sen kul att det blev lite spänning i tredje gör det hela mer intressant,
Framför allt en bra läropeng inför avslutningen av SHL, vi kan aldrig slappna av, spelar ingen roll hur mycket vi leder med.
🎅
+ 3