Inlägg: 2818572
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs gör mycket bra och rätt nu bakom kulisserna också.
De ber om ursäkt för att det var dåligt planerat (Moderklubbsmatchen), de kommer med en ny inbjudan till en ny match och utöver det skänker Brynäs 10 tusen kronor till Tifo39.
www.brynas.se/article/i8zasri-1ekad/view
Självklart tråkigt när saker går fel. Men det enda man kan göra i efterhand är att göra rätt för sig och lära sig till nästa gång. Cred till Brynäs som kommunicerar ut sånt här tycker jag! Tycker det är bra att de lyfter både bra och dåliga saker.
De ber om ursäkt för att det var dåligt planerat (Moderklubbsmatchen), de kommer med en ny inbjudan till en ny match och utöver det skänker Brynäs 10 tusen kronor till Tifo39.
www.brynas.se/article/i8zasri-1ekad/view
Självklart tråkigt när saker går fel. Men det enda man kan göra i efterhand är att göra rätt för sig och lära sig till nästa gång. Cred till Brynäs som kommunicerar ut sånt här tycker jag! Tycker det är bra att de lyfter både bra och dåliga saker.
+ 23
Så det löser sig nog ☺️