Inlägg: 2819750
Sv: A proposito de nada
Grym trupp o bra målvakter =) !! Gustavsson kan till och med spika =) 😀 bra målvakt!
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fyfan, undra hur många i kanadensiska truppen som har gåshud och mysbånge när dem står på isen nu 😂
Edit: var visst bara första kedjan som står där? Varför inte hela laget? Eller skulle dem inte sjunga nationalsångerna nej
Edit: var visst bara första kedjan som står där? Varför inte hela laget? Eller skulle dem inte sjunga nationalsångerna nej