Inlägg: 2821398
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
SuneMangs: Samma. Rejält snöfall i Stockholm nu och stor olycka på E4an... Skulle man tagit tåget?
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäsgubbe:
Olyckan var väl i höjd med Björklinge utanför Uppsala? 20 bilar inblandade
Är väl någon som kört för fort igen som har bråttom trots dåligt väglag.
Skulle sätta en slant på att så är fallet och har kört in i mitträcket. Folk är idioter i trafiken
Olyckan var väl i höjd med Björklinge utanför Uppsala? 20 bilar inblandade
Är väl någon som kört för fort igen som har bråttom trots dåligt väglag.
Skulle sätta en slant på att så är fallet och har kört in i mitträcket. Folk är idioter i trafiken
+ 1
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Dagens husfridens-utmaning/minfält
1 nu damernas längdskidor (kollar aldrig herrar)
2 Arsenal mot Leicester
3 Brynäs mot Cluben
4 Sverige mot Finland
5 Kanada mot USA
Känns som att det kommer ”gå sådär”😬😂
Hursomhelst, ha det bäst vänner 🇧🇪💪
1 nu damernas längdskidor (kollar aldrig herrar)
2 Arsenal mot Leicester
3 Brynäs mot Cluben
4 Sverige mot Finland
5 Kanada mot USA
Känns som att det kommer ”gå sådär”😬😂
Hursomhelst, ha det bäst vänner 🇧🇪💪
+ 3
Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Linköping HC 2025-02-15
Brynäsgubbe:
Bor i Stockholm. Klarblå himmel, snöar ingenting. Lite vitt på asfalten men verkligen lite.
Bor i Stockholm. Klarblå himmel, snöar ingenting. Lite vitt på asfalten men verkligen lite.