Inlägg: 2827949
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Det här är hockey när det är som sämst. Och jag vet inte vart vårt anfallsspel tagit vägen. Totalt uddlösa..knappt nått farligt.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Bra, tom reporten ser att vi saknade skymning i 5 mot 3. Det var inte ok spel.
5vs4 hade man bättre skottmöjligheter då två tog på sig backar i boxen
Många fina möjligheter annars, plus stolpskott på det, det var vår match ändå.
Men fan vilken målvakt Leksand har. Han kan nog bli riktigt riktigt grym.
5vs4 hade man bättre skottmöjligheter då två tog på sig backar i boxen
Många fina möjligheter annars, plus stolpskott på det, det var vår match ändå.
Men fan vilken målvakt Leksand har. Han kan nog bli riktigt riktigt grym.
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Inte många topp 6-lag jag vill möta i ett slutspel. Vi har ju tufft för alla lag numera, förutom kanske Modo.
9-3 på säsongen för Leksand. 3-1 i matcher.
Vi formtoppar verkligen inför slutspelet. 👍👍👍
9-3 på säsongen för Leksand. 3-1 i matcher.
Vi formtoppar verkligen inför slutspelet. 👍👍👍
+ 5
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Supportern: Jag köper inte resonemangen att "vi leker hockey". Vi ska vinna matcher, vi har PP 5:3 i 2 minuter utan att skapa något. Vi är långtifrån den hockey vi spelat tidigare.
+ 3
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Supportern:
FY FAN vad jävla bedrövliga de är ibland.
Nollade på hemmaplan, 2 min i 5 - 3 som är helt bortkastad tid ...
FY FAN vad jävla bedrövliga de är ibland.
Nollade på hemmaplan, 2 min i 5 - 3 som är helt bortkastad tid ...
+ 3
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Vi torska första perioden. Sen är vi klasser bättre, dom spelar uppoffrande. Gidlöf idag.
+ 1
Sv: Matchtråd Brynäs IF - Leksand IF 2025-02-25
Supportern: Vad fan tittar du på för match????
Helt sjuka lägen vi bränner. 5-1 mer normalt resultat i en sån här match.
Helt sjuka lägen vi bränner. 5-1 mer normalt resultat i en sån här match.
+ 8