Inlägg: 2838069
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
bradberry: Personligen hade jag inte förväntat mig annat. Lite förvånad att fbk spelar så småfult fast matchen är betydelselös
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: "Lite förvånad att fbk spelar så småfult fast matchen är betydelselös"
Den betyder väl en del för FBK? Trea vs fyra (nu när Frölunda ser ut att förlora) kan ju betyda en del i det långa loppet. Sen är det självklart inte så att det handlar om överlevnad för FBK. Men den betyder mycket mer för FBK än vad det gör för oss.
Sen är det klart att det inte får se ut så här för det. 16-11 i skott och 0-3 är ju så klart inget som ger en go känsla inför slutspelet.
Den betyder väl en del för FBK? Trea vs fyra (nu när Frölunda ser ut att förlora) kan ju betyda en del i det långa loppet. Sen är det självklart inte så att det handlar om överlevnad för FBK. Men den betyder mycket mer för FBK än vad det gör för oss.
Sen är det klart att det inte får se ut så här för det. 16-11 i skott och 0-3 är ju så klart inget som ger en go känsla inför slutspelet.
+ 1
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Så du tycker att det är helt ok? Skitsamma om ett antal tusen individer betalat dyra biljetter för att se sitt lag spela??? Löjligt
+ 1