Inlägg: 2838087
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
Zappaholic: Så du tycker att det är helt ok? Skitsamma om ett antal tusen individer betalat dyra biljetter för att se sitt lag spela??? Löjligt
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Färjestad 2025-03-11
lapad: Jag upprörs inte så mycket av det och har heller inte svårt att ta in att det ser ut så här.
Mer förvånad att domaren godkänner 0-3. Ska man få trycka in en back i målisen? Man ser ju tydligt att Källgren inte kan utföra sin sidledsförflyttelse på grund av det.
Mer förvånad att domaren godkänner 0-3. Ska man få trycka in en back i målisen? Man ser ju tydligt att Källgren inte kan utföra sin sidledsförflyttelse på grund av det.
+ 5