Inlägg: 2839182
Sv: A proposito de nada
Huge: Misstänker att rockar’n inte ens är medlem. Men han ”kommer inte att acceptera”… Ja, du hör ju hur patetiskt löjligt det låter…
+ 4
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Betyder detta att det Blir semifinal mellan Djurgården-AIK ifall dem går vidare från sina kvartsfinaler?
Isåfall tror jag att DIF är körda😬
Edit: antar att dem går efter placering hela vägen va?🤔
Isåfall tror jag att DIF är körda😬
Edit: antar att dem går efter placering hela vägen va?🤔