Inlägg: 2840138
Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Man förstår varför de här lagen kvalar. Inte ens i en sån här match kan de ju sköta försvarsspelet. Och då har Modo ändå bänkat Ranta.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Ponera att man kan hugga på Jonathan Ang OM HV71 åker ur.
Skulle ni vilja ersätta Indrasis➡️ANG
Eller ha kvar Indrasis och Flytta upp Scott som Center istället för Schroeder för att värva 2 tungt arbetande fjärde kedjor yttrar?
Om man bara skulle göra dessa ändringar, vad hade ni valt?
Skulle ni vilja ersätta Indrasis➡️ANG
Eller ha kvar Indrasis och Flytta upp Scott som Center istället för Schroeder för att värva 2 tungt arbetande fjärde kedjor yttrar?
Om man bara skulle göra dessa ändringar, vad hade ni valt?