Inlägg: 2840187
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: tycker Schroeder gjorde det bra och tycker han kan bli kvar. Scott gör nog som Scott vill så han kanske gör Alsén sällskap vid faxen.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Farsang: Om Scott blir kvar ska det i första hand vara i fjärde. Han har gjort det bra i den rollen och kommer inte bli bättre i den åldern han är i.
Självklart är Ang bättre än Indrasis.
Självklart är Ang bättre än Indrasis.
+ 10
Sv: A proposito de nada
Farsang: Förlåt men det är typ som att fråga om man vill ha oxfilé eller värma på en matlåda korv stroganoff tredje dagen i rad. Jag väljer Ang alla dagar i veckan.
+ 15
Skulle ni vilja ersätta Indrasis➡️ANG
Eller ha kvar Indrasis och Flytta upp Scott som Center istället för Schroeder för att värva 2 tungt arbetande fjärde kedjor yttrar?
Om man bara skulle göra dessa ändringar, vad hade ni valt?