Inlägg: 2840191
Sv: A proposito de nada
Farsang: Förlåt men det är typ som att fråga om man vill ha oxfilé eller värma på en matlåda korv stroganoff tredje dagen i rad. Jag väljer Ang alla dagar i veckan.
+ 15
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: ja såklart! Tänkte bara en roligt fråga budget mässigt! Om man hellre skulle vilja ha ett framtungt lag som kanske är lite tunt eller om man vill ha en ännu starkare bredd 🤣
Skoj att köra lite ”this or that” spekulationer 😌
Skoj att köra lite ”this or that” spekulationer 😌