Inlägg: 2845954
Sv: A proposito de nada
Knallhatten: så länge lindbäck vaktar kassen kommer fbk inte vinna något.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Supportern: De nyper returer från Lindbäck som resulterar i mål. SAIK klart bättre hittills.
+ 1
Sv: A proposito de nada
Supportern: Är ju ett litet problem att FBK inte har Legacé ombytt ens. Undrar om de byter ut Lindbäck om han släpper in ett till eller om de kör vidare med honom för att inte förstöra för tredjekeepern.
+ 2