Inlägg: 2845962
Sv: A proposito de nada
Supportern: Är ju ett litet problem att FBK inte har Legacé ombytt ens. Undrar om de byter ut Lindbäck om han släpper in ett till eller om de kör vidare med honom för att inte förstöra för tredjekeepern.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gavve:
Nu måste jag säga emot dig, såg målen nyss, är ju 2 stycken returer som går rakt ut till SAIK spelare
Kan tycka lite synd om honom då han har sådan enorm press på sig nu
Detta blir nog ingen rolig kväll, sådana här inledningar har en tendens att bli ännu sämre men hoppas jag har fel
Nu måste jag säga emot dig, såg målen nyss, är ju 2 stycken returer som går rakt ut till SAIK spelare
Kan tycka lite synd om honom då han har sådan enorm press på sig nu
Detta blir nog ingen rolig kväll, sådana här inledningar har en tendens att bli ännu sämre men hoppas jag har fel
+ 3
Sv: A proposito de nada
Gavve: helt otroligt svag position de har. Hur tänkte det..
Ärligt vet jag inte om det lönar sig att byta lindbäck nu. Inte så alternativet är så.starkt heller.
Ärligt vet jag inte om det lönar sig att byta lindbäck nu. Inte så alternativet är så.starkt heller.
+ 3