Inlägg: 2849755
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Honken72: Ja, de har ju en del "dåliga" kontrakt de skulle behöva bli av med. Tvivlar på att de går in med dessa 3 målvakter inför nästa säsong t.ex. (alla 3 har kontrakt):
Hugo Alnefelt
Frederik Dichow
Olof Glifford
Sean Day lär de väl vilja bli av med också.
Oscar Engsund har ju ryktats till Luleå.
Tommi Tikka har också kontrakt...
Radan Lenc har tydligen 180 tusen euro i lön.
Sen har de ju Tedenby på lagets dyraste kontrakt också (320k i månaden för 7 poäng och -12 på 43 matcher i år).
Det är nog en del dyra kontrakt som de lär försöka bryta.
Hugo Alnefelt
Frederik Dichow
Olof Glifford
Sean Day lär de väl vilja bli av med också.
Oscar Engsund har ju ryktats till Luleå.
Tommi Tikka har också kontrakt...
Radan Lenc har tydligen 180 tusen euro i lön.
Sen har de ju Tedenby på lagets dyraste kontrakt också (320k i månaden för 7 poäng och -12 på 43 matcher i år).
Det är nog en del dyra kontrakt som de lär försöka bryta.
+ 4
Ska bli intressant att se hur truppen ser ut nästa säsong.