Inlägg: 2849791
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Gavve: Jag hade satsat vidare på Day och Tikka. Även om särskilt Tikka är överbetald så går det att hitta en roll åt honom. Tror HV har en ljus framtid, med tanke på hur många bra unga spelare de har och att deras nya (skickliga) sportchef kommer ha mycket slantar att röra sig med.
+ 3
Sv: Kvartsfinal 3: Malmö - Brynäs 2025-03-24
Gavve: Blev förvånad när Tedenby fladdrade förbi nån gång ikväll. Hade glömt att han fortfarande spelar.
+ 4
Hugo Alnefelt
Frederik Dichow
Olof Glifford
Sean Day lär de väl vilja bli av med också.
Oscar Engsund har ju ryktats till Luleå.
Tommi Tikka har också kontrakt...
Radan Lenc har tydligen 180 tusen euro i lön.
Sen har de ju Tedenby på lagets dyraste kontrakt också (320k i månaden för 7 poäng och -12 på 43 matcher i år).
Det är nog en del dyra kontrakt som de lär försöka bryta.