Inlägg: 2851483
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Tråkigt för Birgersson som är med och spelar ur Tingsryd ur HA. Men han har ju haft en hygglig säsong och borde lösa nytt kontrakt med annat lag i HA.
Svarskommentarer
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
nittontolv: Håller med, känns väl som att Birgersson kan få ett hyggligt kontrakt i typ Västerås. Räknar till tre spelare med Brynäsförflutet i Vimmerby så ändå bra att de vann utifrån ett Brynäsperspektiv.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu kan ju jag absolut inget om hockey, men jag sa att man borde inte förlänga med Gällstedt förrän powerplay spelet funkar. Det funkade aldrig och man förlängde ändå.