Inlägg: 2851488
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Nu kan ju jag absolut inget om hockey, men jag sa att man borde inte förlänga med Gällstedt förrän powerplay spelet funkar. Det funkade aldrig och man förlängde ändå.
Svarskommentarer
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Anders Berg: Kanske ligger mer på spelarna än tränaren att pp inte fungerar? Sen är det Inte gälla som har hand om pp-spelet.
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Anders Berg: Är det inte Molin som är ansvarig för PP? Är väl han som ska få kritik i så fall tycker jag.
Sen fattar jag att Gälla är ytterst ansvarig som huvudtränare. Ställer väl mig själv hur som helst mer frågande till förlängningen av Molin i så fall (nej, jag ifrågasätter ingen tränare, men mer Molin än Gälla om jag måste välja).
Sen fattar jag att Gälla är ytterst ansvarig som huvudtränare. Ställer väl mig själv hur som helst mer frågande till förlängningen av Molin i så fall (nej, jag ifrågasätter ingen tränare, men mer Molin än Gälla om jag måste välja).
+ 3
Sv: Game 4 - kvartsfinal - Malmö
Anders Berg: Ja otroligt konstigt av klubben att förlänga med den tränare som tog en nykomling till serieseger. Klubbens första på 47 år.
Verkligen märkligt.
Verkligen märkligt.
+ 17