Inlägg: 2855130
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
munkas: Men som sagt, håller inte med dig.
Ta av dig Malmö tröjan och kolla på matchen i repris🙂
Malmös lägen förutom typ 1-2 var helt ofarliga.
Varför?
För vi tog bort deras forward från den farliga ytan, så ingen fanns att ta skott / emot sidledspassen🙂
Du har inte alltid rätt, och din analys är inte alltid rätt.
Man får tycka olika herr Putin.
Testa va glad och se positivt på matchen en gång. Kanske kan va nyanserat för dig🙂
Ta av dig Malmö tröjan och kolla på matchen i repris🙂
Malmös lägen förutom typ 1-2 var helt ofarliga.
Varför?
För vi tog bort deras forward från den farliga ytan, så ingen fanns att ta skott / emot sidledspassen🙂
Du har inte alltid rätt, och din analys är inte alltid rätt.
Man får tycka olika herr Putin.
Testa va glad och se positivt på matchen en gång. Kanske kan va nyanserat för dig🙂
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
munkas: Ja dina ”analyser” brukar ju vara grymt nyanserade. :)
+ 4
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
munkas: My fuxxing god, sök jobb på Malmöös kansli din lilla Vidkun Abraham Lauritz Jonssøn Quisling.
+ 3
”Redan i första perioden skapade gästerna fyra-fem lägen där det var väldigt små marginaler som skiljde från ett mål. Malmö spelade modigt. Framåtlutat. Vågade fylla på med folk i spelvändningarna och hanterade spelet med puck i det relativt höga tempot minst lika bra som Brynäs. /AB”
Din analys:
-Vi äger Malmö i 20 minuter
-Ett farligt läge, resten ofarliga flippmackor
-Spel på en kasse på min TV
Ta av cyklopet.