Inlägg: 2855154
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
munkas: My fuxxing god, sök jobb på Malmöös kansli din lilla Vidkun Abraham Lauritz Jonssøn Quisling.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 5: Brynäs - Malmö
J-S: Varför det? Jag håller inte på Malmö.
Jag blir bara så allergisk mot såna -Brynäs är bäst, ingen protest-omdömen oavsett matchbild.
När Brynäs stängde igen Saik och Luleå på bortaplan under serien var jag den första att hylla spelet. Men varför ska man göra det när spelet inte är särskilt bra?
Jag blir bara så allergisk mot såna -Brynäs är bäst, ingen protest-omdömen oavsett matchbild.
När Brynäs stängde igen Saik och Luleå på bortaplan under serien var jag den första att hylla spelet. Men varför ska man göra det när spelet inte är särskilt bra?
+ 6