Inlägg: 2861837
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: blöjorna sitter löst igen på våra "vinnarskallar" härinne 🤣
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Erat: blöjorna sitter löst igen på våra "vinnarskallar" härinne 🤣
Vi får hoppas blöjorna sitter åt på spelarna i alla fall. De är nog ganska tunga...
Vi får hoppas blöjorna sitter åt på spelarna i alla fall. De är nog ganska tunga...
+ 4
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Fasthållningar är tillåtna om man är hemmalag i Skellefteå. 🤬🤬🤬
+ 5