Inlägg: 2861832
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Lugna ner er lite för helvete…jävla gnällande så fort det tar emot lite.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Du bör också lugna ner dej lite. Har sett dig suttit här inne och gnällt på domarna år efter år. Det tjänar heller inget syfte.
+ 4
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Tittar du på matchen?
Var ett lag på banan i 14 minuter, sen vita statister.
Ett jävla hasande och duttande mot ett hungrigt SKE. Kostade 2-0 i arslet.
Var ett lag på banan i 14 minuter, sen vita statister.
Ett jävla hasande och duttande mot ett hungrigt SKE. Kostade 2-0 i arslet.
+ 4
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Det ser ju helt förjävligt ut på alla fronter. Fy fan.
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: blöjorna sitter löst igen på våra "vinnarskallar" härinne 🤣
+ 3