Inlägg: 2861867
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Zappaholic: Du bör också lugna ner dej lite. Har sett dig suttit här inne och gnällt på domarna år efter år. Det tjänar heller inget syfte.
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Kepsen: Ja jag kan gnälla på domarna emellanåt. Dock inte på våra egna spelare, de som spelar i våra tröjfärger. Tycker det ingår i ett supporterskap att vara lite enögd, men inte att gnälla på våra egna när det tar emot, än mindre hota dem.
Men vi är alla olika.
Men vi är alla olika.
+ 3