Inlägg: 2862014
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Jag lastar inte Källgren för nått mål, när försvaret ser som en sil och backarna har gummi klubbor så är det fan inte lätt att vara målvakt.
Vad jag är rädd för att han får ta i mot massa skit från missnöjda hockey konsumenter vilket inte gör situationen bättre, dessutom skadad Persson och bara junisar som backup.
Vad jag är rädd för att han får ta i mot massa skit från missnöjda hockey konsumenter vilket inte gör situationen bättre, dessutom skadad Persson och bara junisar som backup.
+ 7
Ja det bör han göra