Inlägg: 2862037
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
J-S: Nej det är inte lätt. Men vi kan inte ha en målvakt som bara tar lätta lägen heller.
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
J-S: Det som skrämmer mig angående Källgren, utöver det du skriver. Är att jag tror att han är i ett läge nu där han typ psykar ut sig själv när han släpper in mål… Att han liksom ältar ett mål för länge vilket påverkar hans prestation matchen igenom…
+ 3
Vad jag är rädd för att han får ta i mot massa skit från missnöjda hockey konsumenter vilket inte gör situationen bättre, dessutom skadad Persson och bara junisar som backup.