Inlägg: 2862023
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Tuohimaa kanske vi kan glömma också. 3-0 till SSK och gårdarna helt under isen
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
In i köttet förfan, ser ut som små små små pojkar, vore kul att NÅGON kunde stå upp.
Rödin försöker ivf.
Rödin försöker ivf.
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Något positivt är ju att vi faktiskt haft några målchanser. Och innan någon får för sig att jag är minsta lilla positivt så säger jag inte att allt är bra för det. Andas lite!
+ 1