Inlägg: 2862025
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Något positivt är ju att vi faktiskt haft några målchanser. Och innan någon får för sig att jag är minsta lilla positivt så säger jag inte att allt är bra för det. Andas lite!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: SAIK attackerar inte lika hårt och spelet har jämnat ut sig. En reducering skulle verkligen behövas nu. De fick maxutdelning i början av första och kunde rida på den vågen.
Dålig timing att få ett bp med efterföljande 3-0, tyckte spelet jämnat ut sig betydligt när det kom.
Dålig timing att få ett bp med efterföljande 3-0, tyckte spelet jämnat ut sig betydligt när det kom.
+ 2
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Gavve: jo men precis som mot Malmö två matcher så är ju matchen över innan den ens börjar. Förtar ju allt. Hur går det ens till?
+ 1