Inlägg: 2862255
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Jockster : Näää... nu måste Molin & Co ta sig i kragen och vaska om i PP formationerna. Vi kommer aldrig vinna ett SM guld eller kanske i te ens en enda match om vi spelar som vi gör. Bertilsson saknas...
+ 4
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Vi är inte usla förlorare som djurgårdsasen i a f som går in för att skada ssk-spelarna när matchen rinner ur deras händer. Riktiga ärkesvin
+ 8