Inlägg: 2862269
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Vi är inte usla förlorare som djurgårdsasen i a f som går in för att skada ssk-spelarna när matchen rinner ur deras händer. Riktiga ärkesvin
+ 8
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Målisarna är förlorade i den här semiserien. Ingenting att göra åt dom. Men rulla alla försvarstabbar på tv-skärmarna på rummen non-stop till vi går på is igen på torsdag. Säg inget, bara låt det rulla...
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Tar SAIK nästa så vet alla hur det kommer sluta. Bara att damma av golfklubborna.
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
IronKrook: Nja, jag skulle önska att Brynäs visar lite känslor och avsky för vad de visat upp ikväll. Istället är de mer som en avslagen öl.
+ 1
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
IronKrook: Finns trevliga DIFare utanför isen men de på isen är riktiga as faktiskt, påhejade av deras skinnskalletränare. Hoppas de aldrig går upp.
+ 1