Inlägg: 2862281
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Målisarna är förlorade i den här semiserien. Ingenting att göra åt dom. Men rulla alla försvarstabbar på tv-skärmarna på rummen non-stop till vi går på is igen på torsdag. Säg inget, bara låt det rulla...
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 3 - Skellefteå vs Brynäs
Kung_Sjödin: Oj! Mål i PP och Kopacka målskytt. Det kan vara viktigt framöver.
+ 3