Inlägg: 2866582
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Peja: Man kunde låta det vara max 2 biljetter per medlem.
Själv är jag ständig medlem, har gått på 7 miljoner matcher sedan man satt i knä på farsan året arenan invigdes. Gick på i princip alla matcher 1967-2000. Är numera sedan drygt 20 år 08-bo men satsar c:a 3000 kr per match flera ggr per säsong (ja per match!) på bil+hotell+biljett+mat+dryck för att se matcherna på hemmaplan. Även privatpartner. Vill inte höra nåt snack om att utsocknes tar biljetter från Gävlebor. Köp för f-n säsongsbiljetter om ni har privilieget att ha nära till arenan.
Punkt slut. Heja Brynäs! Tack för ordet.
Själv är jag ständig medlem, har gått på 7 miljoner matcher sedan man satt i knä på farsan året arenan invigdes. Gick på i princip alla matcher 1967-2000. Är numera sedan drygt 20 år 08-bo men satsar c:a 3000 kr per match flera ggr per säsong (ja per match!) på bil+hotell+biljett+mat+dryck för att se matcherna på hemmaplan. Även privatpartner. Vill inte höra nåt snack om att utsocknes tar biljetter från Gävlebor. Köp för f-n säsongsbiljetter om ni har privilieget att ha nära till arenan.
Punkt slut. Heja Brynäs! Tack för ordet.
+ 35
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Peja: Håller helt med. 2 per person hade varit mer rimligt, eller 2 vuxna + 2 barn. Vill köpa fler kan ju faktiskt någon av de andra som vill gå också bli medlem...
+ 3
Jag tycker nog att Brynäs skulle kunna ha tagit ännu mer för finalbiljetter, och kanske är det lite för stort antal att man får köpa 4 biljetter? Man kanske skulle begränsa det till familjeläkaren och ha maxtak på 2-3 på övriga sektioner?
Sen håller jag med om att man borde kräva ID, i alla fall för lösbiljetterna. Säsongsplåt/slutspelsbiljett tycker jag att man kan hantera lite annorlunda, det är inte orimligt att en familj på typ 4-5 pers har 2 säsongskort och turas om att gå, det har ingenting med vidareförsäljning att göra heller.