Inlägg: 2866591
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
Peja: Håller helt med. 2 per person hade varit mer rimligt, eller 2 vuxna + 2 barn. Vill köpa fler kan ju faktiskt någon av de andra som vill gå också bli medlem...
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 5 - Brynäs vs Skellefteå
aplusb: 2 vuxna och 2 barn blir ju fortfarande 4 personer. Så ingen skillnad på totalen. Däremot kanske man skulle avkräva medlemsskap från samtliga vuxna?
+ 2