Inlägg: 2870273
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Gavve: De kan kolla på den i efterhand och i ärlighetens namn var det nog ett matchstraff men eftersom det inte dömdes det under matchen tror jag du kan vara lugn när det gäller avstängning.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: SM-final 2 - Brynäs - Luleå
Den enskilt största orsaken till att Brynäs får svårt att vinna finalen är vårt boxplay. I slutspelet har vi släppt in drygt 40% av samtliga mål i BP. Vi är 60-procentiga i spelformen, övriga slutspelslag ligger på över 70%. Och det tycks helt omöjligt att förbättra.
+ 3