Inlägg: 2871441
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Gavve: har jag enbart sagt att källgren är dålig? Inget annat är dåligt? Håll dig till fakta
+ 1
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
atilla: Nä men du sa att siffrorna inte är missvisande p.g.a. Brynäs urusla BP. Det tycker jag är fel (vi behöver inte hålla med varandra).
Att räddningsprocenten blir dålig påverkas av att Brynäs släpper in mål vid typ hälften av alla BPn. Det är väl inget konstigt påstående?
Att räddningsprocenten blir dålig påverkas av att Brynäs släpper in mål vid typ hälften av alla BPn. Det är väl inget konstigt påstående?