Inlägg: 2871459
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Gavve: nej? Inget missvisande alls. Källgren är en stor anledning till att boxplay är bedrövligt, men inte den enda anledningen. Jag har aldrig sagt att allt är enbart källgrens fel. Även när bp har varit bra under serien så har källgren haft dåliga siffror
+ 4
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Ingen skjuter, svårt att göra mål då.
Bara inse att vårat sargduttande och pass pass pass pass pass i sidled på blå INTE fungerar.
INGEN gör jobbet utan alla glider in i allt.
Allt annat än två raka torsk måste ses som ett större mirakel än att Elvis spelar i period pausen.
Nu 6 gubbar på banan!!!
Kan som sagt snart inte bli SÄMRE.
Bara inse att vårat sargduttande och pass pass pass pass pass i sidled på blå INTE fungerar.
INGEN gör jobbet utan alla glider in i allt.
Allt annat än två raka torsk måste ses som ett större mirakel än att Elvis spelar i period pausen.
Nu 6 gubbar på banan!!!
Kan som sagt snart inte bli SÄMRE.
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
känns som det är så himla enkelt å skapa målchanser på oss medans vi får kämpa som helvete för att få till en halvchans... och bp på de också.. thooheej
+ 1
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Gavve: Källgren hade taskiga siffror även när BP:t var bäst i serien fram till februari.
+ 6
Att räddningsprocenten blir dålig påverkas av att Brynäs släpper in mål vid typ hälften av alla BPn. Det är väl inget konstigt påstående?