Inlägg: 2871502
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Gavve: nej? Inget missvisande alls. Källgren är en stor anledning till att boxplay är bedrövligt, men inte den enda anledningen. Jag har aldrig sagt att allt är enbart källgrens fel. Även när bp har varit bra under serien så har källgren haft dåliga siffror
+ 4
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
atilla: "Källgren är en stor anledning till att boxplay är bedrövligt"
Hur kommer det sig då att vi hade 80+% i grundseriens boxplay när Källgren (och Ludde) stod? Om det nu är en stor anledning till att BP är så bedrövligt nu? Eftersom alla verkar tycka att han var ännu sämre i grundserien.
Eller är det bara Källgrens fel nu när det går dåligt i BP? Och sen är det utespelarna som gör ett bra jobb när det gick bra i serien?
Edit: 80+% innan 10 sista matcherna.
Hur kommer det sig då att vi hade 80+% i grundseriens boxplay när Källgren (och Ludde) stod? Om det nu är en stor anledning till att BP är så bedrövligt nu? Eftersom alla verkar tycka att han var ännu sämre i grundserien.
Eller är det bara Källgrens fel nu när det går dåligt i BP? Och sen är det utespelarna som gör ett bra jobb när det gick bra i serien?
Edit: 80+% innan 10 sista matcherna.