Inlägg: 2871730
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Är det nåt lag som kan tappa en serie så är det Luleå. SHL:s största förlorare. Okej, efter LHC.
+ 9
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Mattson: Precis. De har det mesta som talar för dem just nu, men hockey kan svänga jävligt snabbt. Men att vinna på lördag känns...nödvändigt.
Jag har inte gett upp boysen. Det är bara match 3 för fan.
Jag har inte gett upp boysen. Det är bara match 3 för fan.
+ 2