Inlägg: 2871739
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Det såg inte ut så här -93.
Man vinner guld på stabilt försvar och det är helt i spillror.
Inget som kommer ändras över en natt, lika lite som special teams lär förbättras tillräckligt.
Men för att få perspektiv på saker och ting så går katastroffilmen 2012 på kanal 6. Det kan alltid bli värre 😉
Man vinner guld på stabilt försvar och det är helt i spillror.
Inget som kommer ändras över en natt, lika lite som special teams lär förbättras tillräckligt.
Men för att få perspektiv på saker och ting så går katastroffilmen 2012 på kanal 6. Det kan alltid bli värre 😉
+ 2
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok:
Tror ändå att den här matchserien är KÖRD. Tendenser, match ett var inte heller så bra? 2-1 efter förlängning medans Luleå vinner komfortabel gånger två.
Tror ändå att den här matchserien är KÖRD. Tendenser, match ett var inte heller så bra? 2-1 efter förlängning medans Luleå vinner komfortabel gånger två.
+ 1
Jag har inte gett upp boysen. Det är bara match 3 för fan.