Inlägg: 2873361
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
OveJärnkrok: Japp. Men samtidigt gick det mesta som tåget då.. Men problemen med #70 såg jag med flera redan i oktober.
Svarskommentarer
Sv: SM-final 3 - Luleå - Brynäs
Danne66: Vet inte hur hårt Alcén gick eller vad han letade efter, men i min mening var det alltid ganska tydligt att en forward till in hade gjort susen, man kan liksom inte räkna med att alla är skadefria eller är i toppform hela säsongen.
Med det sagt har Alcén gjort ett bra jobb med att bygga laget, men här tycker jag att man borde kunnat få in någon utöver Bengtsson, oavsett hur bra det gick just då.
Med det sagt har Alcén gjort ett bra jobb med att bygga laget, men här tycker jag att man borde kunnat få in någon utöver Bengtsson, oavsett hur bra det gick just då.
+ 2